آسانسور حمل بار و مصالح

 آسانسور حمل بار و مصالح

اصلی ترین آیتمی که در آسانسور کارگاهی یا همان آسانسور مخصوص حمل مصالح ساختمانی با اهمیت می باشد موضوع ظرفیت، ایمنی و قابل اعتماد بودن آن در حمل و نقل است.

در ساخت و ساز های تجاری و سایت های بزرگ کارگاهی کشور نیاز به راه اندازی این نوع آسانسور حس می گردد ، پیمانکاران با استفاده از آسانسور کارگاهی به راحتی میتوانند “بهروری” و “ایمنی” را در کارگاه خود ارتقا بخشند و روند رفت و آمد کارگران و حمل مصالح ساختمانی به محل کار سهولت یابد .

این آسانسور باعث صرفه جویی در وقت پیمانکاران ،کارکنان و هزینه های پروژه می گردد و به جای اینکه  یک بار صعود طولانی را روزانه انجام دهد در کوتاهترین زمان ممکن مهندسین و پیمانکاران ،کارکنان را به محل پروژه می رساند، و در تقسیم مصالح ساختمان درطبقات نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید، که به نوبه خود باعث افزایش بهره وری و صرفه جویی در وقت و هزینه شده و امکان نظارت بهتر را فراهم مینمایید.

خرید آسانسور

محیط هایی که طبق مصوبه اتحادیه جهانی، نصب و استفاده از آسانسور های کارگاهی یا همان آسانسور های حمل مصالح یا آسانسور باری به آنها پیشنهاد می گردد عبارتند از :

  • ساختمان های بالای 25 متر و برج ها
  •  ساخت پل ها و تونل ها
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • کارگاه های صنعتی
  •  پروژه های ساخت و ساز
  • پروزه های بازسازی بناهای تاریخی
  • کشتی سازی و بنادر
  •  صنایع معادن

 

انواع آسانسورهای باری :

الف- آسانسور حمل مصالح و نفر :

آسانسور حمل بار و مصالح برای پروژه های در حال ساخت مانند برج ها و ساختمان های بالای 25 متر  از ظرفیت 500 کیلو گرم تا ظرفیت 5000 کیلو گرم قابل اجرا و توان حمل مصالح و ایمنی حمل نفر را دارد ، آسانسور های مدل “دیفالت” این شرکت از چند ویژگی منحصر به فرد به شرح زیر برخوردار میباشد.

√ توان بالای حمل مصالح

√ ایمنی حمل نفر

√ حرکت نرم و بدون صدا با سرعت استاندارد

√ عدم نیاز به اپراتور در داخل کابین 

√ لول گیری دقیق بر سر طبقات

√ نصب سریع و آسان در پروژه

√ امکان نصب در مکان های مختلف مانند چاهک آسانسور، کانال ، نمای ساختمان ،پل ها ، صنایع نفت و گاز ،معادن

√ کیفیت بالا و قیمت رقابتی

√ خدمات پس از فروش و هزینه نگهداری بسار کم

√ امکان جابه جایی برای پروژه های مشابه

ب- آسانسورهای مخصوص حمل بار و نفر :

عمدتا این آسانسورها در برج ها استفاده می گردد به نام آسانسور باربر جهت حمل اسباب و بار کنار آسانسور نفر بر طراحی میگردد تا چنانچه نیاز به حمل اسباب منزل و یا بار باشد آسیبی به آسانسور نفر بر نرسد و از این دستگاه استفاده شود.

ج- آسانسور مخصوص حمل بار :

از این آسانسور صرفا جهت حمل بار استفاده میگردد و ایمنی حمل نفر را ندارد این نوع دستگاه معمولا در کارگاه های صنعتی جهت حمل و نقل ابزار و دستگاه و بار مورد استفاده قرار میگیرد.

 با توجه به کیفیت بالا و عملکرد بی نظیر آسانسور های ما در کارگاه های اجرایی، می توانید محصولات ما را در صنایع  مختلف در سراسر کشور پیدا کنید .

برخی از قابلیت های آسانسور کارگاهی

۱-مناسب با فضای پروژه 

۲-کنترل دستی و اتوماتیک

۳-نصب سریع و ایمن کلیه تجهیزات

۴-نگهداری آسان و کم هزینه.

۵-حمل مصالح تا ظرفیت 5 تن

۶-ایمنی بالا جهت حمل نفر

۷-امکان جابه جایی

۸-مناسب جهت پروژه های مختلف

جهت تهیه هر یک از سیستم های حمل و نقل کارگاهی میتوانید از طریق شماره های ما و یا ایمیل ما درخواست خود را جهت بازدید از محل پروژه خود ارسال نمایید